DGKA1003, Digitalisoituva kauppa, JYU avoimen yhteistyöoppilaitos (Työväen akatemia)
Opintopisteet: 5 ects
HUOM! Nämä opinnot järjestetään avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksessa. Ota yhteyttä ensin yhteistyöoppilaitokseen ja ilmoittaudu opintoihin vasta saatuasi sieltä ilmoittautumisohjeet.
Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Kurssilla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selittää, mitä digitalisaatio ja digitaalinen transformaatio tarkoittaa ja miten se vaikuttaa kaupan alaan. Lisäksi opiskelija osaa analysoida digitaalisen transformaation vaikutuksia ostokäyttäytymiseen sekä kehittää markkinoinnin ja myynnin strategioita vastaamaan paremmin asiakkaiden muuttuneita ostopäätösprosesseja.
Oppimistehtävä tulee palauttaa 31.7.2026 mennessä. Ne opiskelijat, jotka toivovat palautetta luonnosversioistaan, voivat palauttaa ne viimeistään 30.6.2026. Kurssi on suoritettavissa 1.9.2025-31.7.2026 välisenä aikana. Kurssi on osa Digitaalisen kaupan opintokokonaisuutta (https://kauppa.fi).
Ilmoittautumiseen liittyvissä ongelmatapauksissa voit ottaa yhteyttä Opiskelun palvelupisteelle:
help.jyu.fi
029 441 8080 (arkisin klo 12-15)